nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Thursday, February 17, 2011

buat apa???

lalalalalaaa~~~ ngeee... jam mnunjukkan pkol 12.52 am.. huh... (x da laa lwt mna pon..) aku mls nk tdor... agagagaaa~~~ so, tringt laaa dkt blog nih yg d'anktrikn... (sian...) dh tuu.. nk wat cmna... pnulis pon mls nk mnulissss.. (trasa...) nih pon sbb x leh tdor.. that's y laa dtg jgk jnguk cni.. huahuaaa... smbl lgu2 k-pop d'mainkn d phone "mhl" aku tuu.. aku mringnkn tngn tuk updated blog nih.. wahhh.. gituu.. nisya!!! esk skolaa ok... grrrrr... relex arrr.. sok ta blajar... weyhh.. pndaii ja kta x blajarrr.. huh... ps-->mcm nii laaa jdnya klo ngntok tp mls nk tdor  (don't do this at home..)... hah.. daa alang2 x leh tdor annn.. aku "ter" teringt psl aku ngn mmber2 aku discuss ptg klmrin.. u knoe wut is that??? hahahaa... the stalker... kuikuiii... really hate the stalker laaa... ngok ngek pnya org... act.. dia x laa stalk ktaorg.. but... more to that laa... ngeee... (ayt fenin) ada ka ptot.. snggop make a new fb.. to knoe if ktaorg kta kt dia... hello... we'll ada bnyk kija lg laa nk buat...!! grrrr... sjaa.. nk bg org hangin.. lepuk kpala bru tau.. nsib baik ko mahram aku... ps(suma geng aku pon rsa cam nk blsh dia sbnrnya...) haishhh.. dsr bdk ta matured... umo jaa 19... akai ada??? hehh.. tp ann.. buang msa ja kot lyn bdk gni... hmpehh jaa... tp lg skali... geram tau!! brcerita mngalahkn mami jarum.. ccuk sna.. ccuk cni.. kmo tuu llaki ceq abg oiii.. mlu laaa... prompuan pon x wat cam tuu.. (rsanya laaa...) so... jga laa tpi kain sndri bhai.. dop pyh laa dok ngaco idop org yg x ngaco idop kao... huh... well.. don't care laa psl mmat ngok ngek tuu... (nma sdp  tuu aku bg...).. hah.. now playing-->FT island... I hope.. wahhh.. feeling2.. hheheee.. bez3... (ttba jaa dkt lgu nih aku nk gtau.. lgu lain x pon...) ngeee~~~ pa pee je laaa.. ZZzzZzZzzzzzzzzZz....

No comments: