nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Wednesday, January 8, 2014

selalu...

andai saja aku x punya perasaan...
biar sja apa mreka kata...
biar saja apa mereka bicara...
hakikatnya... aku punya dua...
hati, perasaan pada masa yg sma...
slalu aku ulang, dan terus ulang...
aku punya dua sifat yg aku sndri kurang senang...
mahu selalu diberi perhatian pertamanya,
sngat3, bahkan terlalu kuat cemburu keduanya...
tp, ada usaha untk kurangkan perasaan2 tersebut...

x smua yg perlu dilafaz untk mengerti sesuatu...
kdg2 kta cma perlukn 1...
cuma 1 perbezaan yg x terlalu...
ckop, buat mereka, mereka dan mereka tidak sma dgn aku...
yaaa.. tidak sama mcm ituuu dann ituu...
ckop hanya nmpak bezanya "aku"...
ckop cuma dpt lihat lebihnya "aku"...
ckop bila dgr banggakn "aku"..
yaaa cuma ituuu...
yaaaa... mmg selalu semua itu...
tp, knapa selalu sma sja mereka dan aku...
atao mgkin aku yg terlalu...
maafkn daku....
kdg2 bla cuba jadi resam batu...
tp, slalu juga aku yg kaku...
kalah seperti selalu...
sebab apa, sbb syg itu cuma buat kamu...
yaa cuma kamu...
terlalu syg kamu...