nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Monday, November 4, 2013

redhaaaa...

"ya Allah, maha pengasih dan maha penyayang...
jauhkan aku dari bersangka buruk...
jauhkan aku dari perkara negatif..."

hurmmm.... slalu sja perkara begini terjadi...
saat pnya waktu, saat sgalanya ok diawalnya...
pasti tdak menjadi perasaan gembiraku...
yaaa... benar, diakhir psti tidak..
entahlaaaa...
mgkin aku terlalu berharap msa untuk bersemuka...
cuma "dua"...
1 lg... psti ada juga punca yg akn menjadikan benda yg bisa diurus,
menjadi pnjg lebar... berjelaa.. jela...
seolah-olah ingin menguji kami berdua...
ya Allah.. aku bingung...
knapa saat kegembiraanku menghampiri,
pasti ada kesedihan yg menyakat...
ampunkan aku ya Allah...
sbagai hambamu, aku tidak layak mengeluh...
aku redha...
ya Allah, aku mhon pdamu...
semoga perancangan penyatuan 2 keluarga terlaksana ya Allah...
aku teruja, bahkan sngt gembira bla mendengar khabar dari dia...
tp, keterujaan aku, tidak ku ungkap semua padanya...
kerana, malu itu masih milik seorang gadis aku...
tp, sperti yg slalu ku ungkap...
saat bhagia disinari matahari... hujan menimpa bumi...
namun aku tahu... Allah itu maha adil...
pasti ada hikmah disebalik semua ini...
dan aku yakin, pasti ada pelangi yg bakal menghiasi nanti...
saat itu sngat ku nanti... aminnnnn yaaa Rabb....
bantu aku ya Allah... 


No comments: