nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Wednesday, October 16, 2013

sake...

assalamualaikum...
terus ke tajuk...
sake... yaaa... pemgorbanan...
pengorbanan itu perlu sebenarnya...
x kira buat siapa...
hari niii... benar2 tersentuh hati...
bla 1 ayat yg diucapkan dia, terasa aku sngt kecewa...
bila sja cuba dia penuhi keinginan aku, pasti ada perkara ditengah...
bukan salah dia... tp dia diperlukan...
entah kenapa.... masa yg tersisa, aku cuma membatu...
1 perkataan ckop susah untk aku lontarkan saat itu...
mgkin terasa...
atao sangat terasa....
msih adakah yg fikirkan kebahagiaan, keinginan aku???
yaaa... bukan salah dia...
lama.... sangat lama perancangan...
tp, tergendala sentiasa...
saat msa sudah tepat bersama...
ada saja perkara yg aku kira mgkin lbih pntg dari aku...
sebenarnyaa yaaaa... mmg lebih pnting dari aku...
sbb aku yg mgkin hanya akan membuang masa...
membuang tenaga...
bukan apa... cuma bla punya msa bersama,
itu bg aku sngat bahagia...
bila niat hatinya, mahu tunaikan keinginanku...
pasti ada sesuatu yg datang, lebih perlukan dia...
sedihhh... tp aku redhaaaa...
biar kta menolong, jgn menyusahkan org...
aku cuma perlu masa... yaaa masa untk berbicara...
berbalas kata, bergurau senda... ituu sajaaa...
namun... itu perkara yg kukira sngat sukar dicapai...
Allah sebaik2 perancang...
ada hikmah disebalik semua ini..
aku percaya... redhaaaa...
masa untk kami pasti ada... cuma bilaa...
itu saja tnda tnyaa...
=')

No comments: