nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Sunday, August 14, 2011

dare?? danger+ous..

hiyaaakkkkk... waachaaaaa!!!
ehek3... gilooo larhh kao nii haaa...
aku daa dare=bran+i...
y??? haaa... hurmmmm....
errrrr... GGggggRRr~~~
"BLANK"... *ayt yg slalu kuar kala aku+dia..
dia??? dia??
hiyaakkkk... *esk ari apa erkkk???
*ok ngakuu.. nk larii..~~~ ngeee...
aku sudaa bran+i... *kata mereka...
iyaaa... aku sndri taoo... aku suda bran+i...
y y y?? cozzz... i've done my "job" to tell da truth...
p/s-->ok.. ngaku... ttop mka mluuu lps tuuu...
sbb.. x mo daaaa tpu2.. *+ skng bln puasa... dosa... ^_^
"ramai org kata:
biar malu untuk berterus terang...
tapi....
jgn sesekali tipu.....
hak3"
tngokkk... branii x saia??? sbb... *ehem2.. incikk...
saia pnjam status awk erkk... hohoo...^_^
ok now... nk act ala2 nk mluahkn prasaan...
hohooo... incikk DIA... saia daaa.....
daaaaaaaa.... daaaa...
hiyakkk.... susahhhhh....
x pe larhhhh.... incikk daa phmmm kn...
x prluu laa saia nk krang pnjg2 mcm esei spm *bm dlu...
*hbihh apa motif kao nk "act ala2 mluahkn prasaan" tuuu???
aishhhh... lesinggggg bru taooo...
kta brani??? hekellehhhhhhh dia nihhh...
*jwb aku..... ==>heeeeee.... :D
 
 



No comments: