nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Sunday, January 1, 2012

bukan sekadar kata-kata

assalamualaikum... =)
apy new year everybody...
hrap thon bru.. azam baru... n sumanya baru...
hopefully... apa yg dhjatkn trmakbul insyaalllah...
aminnn...
hurmmm... hdop kta smakin lma, smakin mncbar...
aku sdr ituuu... 
apa yg ada, aku brsyukur... 
aku syg... syg sngt pda suma yg syg aku...
aku cba prbaiki dri.. nk bktikn pda smua... aku bolehh..
bolehh lakukan apa sja.. slagi khudrat ini mampu...
tpu andai tidak pernah rsa kcewa... nmun smua itu mngajar aku...
untuk trus brtpak.. trus brusaha... untukk mncpai impian yg menanti..
insyaallah...

hurmmm.. ada secangkir rsa ingin d'curah d'sini...
nmun jari2 yg sbelomnya giat menaip..
ari ni... sukar mentafsir apa yg trbuku d'hati...
air mta.. mula membongkar rhsia... 
nmun, selagi kata dan bicara blom mngungkap segala...
rsanya, tiada siapa akn mampu membuat konklusi...
nmun... andai "dia" sndri yg membaca...
aku ykin... dia dpt membongkar segalanya...
rsa yg cba sdaya upaya ku smbnyi...
mudh sja "dia" bca... 
hurmmm... apabila air mta... 
mula menjadi pngganti bicara aku dan "dia"... 
bkn sengaja aku memalingkn muka...
sbenarnya ada ttisan yg ingin mngiring juga...
aku trpksa.. kerana x snggop membiar "dia" mlihat air mta...
rinduu.. sayang... cinta...
bru ku sedar... ianya bukan sekadar kata-kata...

No comments: