nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Sunday, October 28, 2012

tersirat

dari riak wajah... mgkin aku senyum...
mgkin aku tertawa... mgkin aku germbira...
dsebalik senyum yang terukir...
disebalik tawa yang cuba menutup duka...
ada sedikit rasa...
rsa yg aku sndri tidak psti apa mksudnya...
kekadang ku menangis keseorangan...
merenung jauh kehadapan...
memikirkan segalanya...
sungguh... segalanya...

aku cuba jadi yang terbaek...
harap kalian  mengerti...
aku tidak sempurna...
aku punya bnyk kelemahan...
benar-benar kelemahan...
ada  segelintir insan saja yg...
dapat melihat kelebihan diriku...
mgkin kerana kelebihan itu terlalu kecil untuk dilihat...

YA ALLAH...
kuatkanlah hati hambamu ini...
wlaopun aku tidak dpandang tinggi...
namun.. aku juga punya hasrat...
untuk membahagiakan semua insan yang telah membahagiakan aku...
sungguh...
wassalam...

No comments: