nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Monday, January 10, 2011

my "jantung hati" 2011...

hurmmm... alahaiii 2011.. mmg taon nih aku da set... aku kna jgk jdkn dia as my "jntung hati"... wlopon sblom nih x da lg.... aicewahhhh.... hahah.... bkn apa... tnpa my "jntung hati" ni... hah.. apa aku nk jwb... so, mulai taon nih... aku da declare yg my "jantung hati" taon nih... ialaaahhhh.......................................................................

TADAAAAAA!!!!






haaa.... ni laaa my "jntung hati" taon nih... hahhaaa... bku PA, syariah, usul(yg ada kt ats), BA, BM n last but not list... MUET... huhuu... mna taknya... taon nih STPM... MUET plk tngh bln nih... fuhhh... tkot, cuak, getaq lutut+ + + n suma laa yg dh diadun sbati... lg2 suma bku "nipis2 blaka" plk tuuu... kdg2 aku trpkir gk... mmpu kaa aku ingt suma yg ada dlm bku tuuu... hurmmm... tp klo ada usaha... insyaallah... msti boleh pnya kn... n kta blajar msti dgn niat yg btol... bkn stakt nk lulus exam jaa... sbb klo niat nk lulus jaa... nnt lps exam... hbis lupaa... tu laa yg cikgu2 slalu pesan... n aku "gam" kuat2 dlm kpala aku... so, taon nih mmg taon yg dgeruni suma bdk2 STPM... kn kn..?? hihii.,.. bla pkir2 blik... huh... da tua rpanya aku nih... da msok 19 daa(tp x ckop bln lg laa... ehhe..)... org tua2 ckp... da boleh kawen daa... eh eh!!! apa plk nih... msok bab kawen plk... x mo... x mo..!! jaoh lg kot kawen tuuu... hahahah... x pa yg tu tolak tpi dlu... skang fokus trbesar is STPM... sbb aku nk tbus blik  spm aku yg agk trok tu... errr... maluuu maluuu.... hehee... tp x pa laa... tu suma kish silam... cewahhh!!! skng nih aku pegang 1 formula... usaha+doa+tawakkal=insyallah berjaya!!! aminnnnn... so that.. taon nih... U're my "jantung hati" yeee all my "buku-buku"... hihiii....   peace(^_^)V...!!!

No comments: