nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Sunday, January 16, 2011

ngeee~~~ pdn muka aku...

huh.. trasa lma x jnguk cni...(hehhe.. x da arr lma sngt unn...)
adoii... mlm nih mmg blurr laaa... da laaa sok nk kna present MUET...
uwaaa...:( apa aku nk ckp sok... aduhhh... tu laaa... cuti 3 ari... x mo search..
asyik tngok tv, on9... pastu mula laaa... trcari sna.. trcari sni... adoiii...
 hei u!!! please laa... STPM kot taon nih....
marah nisya kpada nisya... hah.. cam na tuu...
tahhh... aku pon pning sudaa...
aduhhh... ni lg satu aku tnsion... folder BM yg x kutemukn lg...
arghhh... dmna kao haa whai folderku????
lma da kot aku cri... :( huuuu....
tnsion2x... hurmmm... bla daa tnsion2 nih.. mula laa kau nk dgr lgu...
pastu... lg laa ta jd kijaa... hahahahaa...(gelak plk...)
aisehhh... hbih camna kija nk settle klo asyik dgr lgu... adoii...
tp x paa... dgr lgu kejap jaa...(hohoo... kejap la sngt smpai 1-2 jam.. alasn jaa...)
haiiiiii... alasan bnyk btol kn klo x mo wat smthing tuuu.. huhuu...
nk wat cmna... klo wat kija time tnsion... huh... wat pning kpala jaa...
bek dgr lgu... (huh.. pastu mula laa lagu2 SUJU dpsg...)
ngeee~~~

No comments: