nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Thursday, March 10, 2011

"lepak"ing...

tjuan utma is nk bli brg kperluan.. so, pegi laa dkt kdai2 yg brdktan umh sewa mmber aku...
 then.. shoping2... jln2... (act window shopping jep.. heheh...) 
ouchhh!!! mmber aku "ter"ajk g mkn... then ktaorg trpkir lma ta mlepaskn rnduu @ bundle...
 hahah.. msti fenin annn.. bundle??? tmpt jual pkaian 2nd hand tuu ka??? heheh... 
act.. bundle nih kdai burger fvaurite kuwh n mmber2... n nma btol kdai nih act is "roadsideburger"..
 but aku unn plex... knpa pnggl "bundle" yep?? hurmm..
 tu laa 1 kmusykilan... the truth yg mnyebbkn ktaorg pnggl bundle adlh sbb 
snior2 ktaorg laaa yg start pnggl.. haha... aku ingt lg msa aku form1 or form2 cam tuu laa... mklumlaaa.. kna tnggl ostel... kaka2 slalu tnya... 
"spa na order bundle??? cpt2.. nk kol nih"... then ktaorg yg form1 nih pon heran+plex laaa...
 amenda yg bundle nya...??? aisehhh... then wat bodoh jaaa... tba2 jaaa... lps abis preb uhhh... dtg laaa 1 plastic bsor yg kuwhh ingtkn amenda laaa bsor pnya!!... tub2... burger yaw!!! ahaakzzz... 
msa nih laa bru kuwh tao.. what's means by bundle tuu.. aisehhh.. nyesal plk ta order... (p/s... spa soh ta tnya kt kaka2 tuuu... pdn mka...) then msa tuu laa bru kuwh tao yg bundle is burger... hohoo..
 then start ari tuuu... mmg slalu jaa mkn "bundle" tuuu.. fuhhh.. sngt sdp n murah... 
siap slidik psl kdai lg yaw!! mmg fvaorite aku n mmber2 laa.. heheh..... then ari nih ada msa... 
so, lps jaa hbis shopping jap mnda2 kperluan.. (act.. x da la prlu sngt unn.. hehhe...) ktaorg 3 org nih pon "lepak"ing la jap kt ctu.. heheh... almklumlaa... lma daa x lps rnduu
 at burger roadside tuuu.. huhuu...
sdp ottt... then.. chit-chat pnya chit-chat... owh no!!! daa lmbt yaw.. aku daa la kna blik umh.. 
waduhhh... diorg 2 x pa laa.. tnggl umh sewa... aisehhh... apa lg... brgegas laa pulang ke rmh...
 dlm msa 15 mnt+ isi mnyk... aku smpai umh!! hohoo.. (rater than usual... dlm.. 15to 18 mnt...) 
wow!! bla dpkir... sngt lju oooo aku bwak mtor.. hohoo... (i'm not remp-it ok) juz desperate jaa.. heheh... ssmpai ja rmh... heeee,.. everythings is normal.. ma aku pon ta kta apa2... so, that's means... aku trlepas... heheh... :) pndek kta... bundle is da BEZ!!! (ehhh... ttba plk...~~~) (^_^)V...

2 comments:

KAMIHIDUP said...

bg sikit detail bundle ni, boleh pg try nnti, heee. :)

jari yang menaip said...

owhhh... x da hall... bundle nih ada kt my state..
perlis.. ehhehe... sbelah je dgn skolah rndh... stengku budriah arau... eh ehhh... trun jgn x trun tau.. :)