nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Tuesday, March 8, 2011

owhhh no!!!

huhuuu... exam owhhh exam... alahai.... knpa kao exam... hurmmm... aku daa laa kkurgn mood nk study... waduhhh... (slh siapakah???)... ehemmm... mls itoo x shrusnya wjud dkala ini... uwaa...:( (da tuu.. p la study cik nisya oiii...) yg dok mai bsing2 tang nih wat pa... huh... wuteva...! this's my blog... my rules yaw... act... story of the day is... jeng3....!! aku ktemu sma kwn aku... (alahhhh... biasa arrr jmpa kwn...) hah!!! but.. this guy is not like mcm aku knl dlu... so, when i saw him ptg td... waduhhh... gelabah kot... aisehhh... bkn apa.. ada org kta dia daa lain skng nih... lain dri prangai dia yg dlu... diam... baik.. sopan... n yg swktu dgnnya laa... tp skng.. dia daa bnyk brubh... ngee~~~ ada jgk mmbr2 aku yg ckp dia try untk brubh jd org yg brbeza dri diri dia yg dlu... n ada jgk mmber aku yg ckp... dia trlmpau stress... (but don't really noe apa yg dia stresskn..) i don't noe wut act his prob... tp mmg dia daa lain sngt... mklumlaa.. dlu ktaorg knl dia... diam jaa.. ttba skang... daa jd pramh x  kna tmpt... kdg2 mnda yg dia ckp... hurmmm... mcm... ntah... aku pon tatau.. ni based on kwn2 aku pnya cita laa... daa laa.. slalu jaa ada area tmpt aku pegi td... huh.. nih mmg da trlbh lain daa nih... wiuhhh... aku pon tatau nk explain camna laaa... yg psti org yg knl dia jaa yg akn tau... apa sbnrnya trjd kt dia smpai dia bleh jd cam tuu... so, bla aku trnmpk dia td... hah.. dia pon trnmpk aku.. then aku cover laa.. huh... tengok sna-sni... x nk kasi dia prsn... aisehhh.. tp yg jd mslhnya.. bla dia follow... hah!!! aku daa starting gabra yaw... adusss!! mmg btol mmber2 aku ckp.. dia mmg akn follow sspa yg dia rsa dia knl... kna plk ari nih ari aku... ngeee~~~ srius ckp.. cuak giless ottt... bkn apa... bla dia follow tu.. aku mula laa pkir mcm2.. sbb kwn aku unn pnh jgk dia follow... so, ambk lngkh brjga2 laa... huhuu... yg ma aku plk tngh plih jam 4 my sis... aduss aku daa x tau daa nk lari mna... sbb mna jaa pegi. msti ada dia... wahhh... mmg lain laaa dia nih... aduss... last2 aku ajk jaa ma aku blik.... wushhh!!! bru lega rsa bla aku daa msok lam keta... huhuuu... aku juz wanna share apa yg jd ari nih.. so no need to noe laa who is "him"...  n pleazz... tlong doakn dia jgk... smoga dia recover mcm dlu blik... hurmmm  ~study laa plk...~

1 comment:

KAMIHIDUP said...

stdy2, jgn berblog je.