nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Saturday, July 16, 2011

mncull plkk... hehehee...

 aiiishhh... aku nihhh...
nma jaa ada blog.. tp... mlass btoll mao updated...
heheeee.... so... akn basiiii laahhh dluuu...
suma post2 aku sblomnyaa tuuu...
bruulahhh aku akn updated bruuu.. huahuaaa...
tp... x paa... org bruu blajaa nk jd blogger...
almaklumlaaaa... bkn sng owhhh
mao jd cam abe Ben Ashaari ktaaa....
blogger terbaeekkkk woottt!!!!
mmg x dnafikn.... blog dia mmg superbb laarhh knn..
suma org tao psl tuu... sbb pndai attract org dgn post2 bliau...
mcm aku nihh... kureng laa skett... sbb more personal story laa knn...
tp x paaa... pelan2 laaa kayuhh naaa.... hihiiii...

sblom aku mngakhiri post aku yg sngt pndekkk nihh.... 
nk jgkk aku selitkn sdikit tntg "DIA"...
aku nk ucpkn timaaa ksehhh sngt2 pda "dia"...
sbb bnykkk sngt mndaa yg diaa dh buat akhir2 nihhh...
yg buat aku trharuu... spya dia dterima...
 yg mnaaa... aku nmpk d stuu... ikhlassnyaa dia...
diaa mmg bnykkk sbq dgn aku... wlopon aku nihhh... krs kpala
sngt2 ego... slalu jaaa buat dia kliruu soal jwpn aku...
tp sblik suma tuu, aku sbnrnyaa... nk dia sndri yg fhmm... jwpn aku tuuu...
 sbb aku sngt sush untuk mluahkn jwpn trsbott yaa...
 n, dia mmg sngt faham aku...
dia x pksa aku untuk bgtao... sbb dia tao... bkn sng tukk pmpuan 
brckp soal niii dgn mdhh knn... trima ksehhh "dia"...
sbb fahammm saia... n trimaa saia seadanyaaa...
jd untuk keskian klinyaaa.... "dia"... klo anda bca blog nihhh...
pleazzz... jgn bgtao saia yg andaa dh bcaaa... buat2 x tao jaa ukeyhh...
sbb... hurmmm.... anda sndriii tao kn... sbb apa saia 
srohh anda buat mcm tuu knn...
once... TERIMA KASEHHHHH....=)

2 comments: