nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Saturday, January 5, 2013

oh my pocket...

assalamualaikum.. dear mr.blog...
kann bgos klo aku dpt duet klo aku updated kao...
alaa2 buat part time gtuuu kann...
hurmmmmmm...
hdop student mmg a bit complicated...
lg2 klo bab duet kannn...
but sokeyhh... as long as kta pndai cover duet pocket kann..
tp.. klo duet dlm poket pon x smpai............. errrrr... no komen...
how can i handle it....???
huuuuuu.... pning jgk.... *smbil garu2 kpala...     
hurmmm... klo buat part time dkt area sp nihhh... 
agk2... bhaya x??? huu.. mcm2 sp skarg nihh... haihhh... pning...
hurmmm... nk mntk duet dkt parents... huuuuu, no no noooooo....
mmg takkk laaaaaaaaaaaa...
klo incikk tao aku x da duet.......... errrrrrrrrr.. hbislaaa aku...
mstii dia mrah sbb x bgtao... huuuuuuuu...
aku x nk susahkan sesapa pon... ma, abah... incikk pon sma...
huuuu... klo suma tao, msti diorg nk tlong... ohhh no no noooo...
its better... me.... korekkk lubang... mna tao jmpa hrta karunnn...
kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... heeee....
k byeeeeeeee... ^_^

No comments: