nuffnang yaw!!!

welcome to miss JYM pnyaa belog... hehee...=)

Tuesday, January 22, 2013

senyum k???

assalamualaikum...
aiippp mr.blog... sihat x??
urmmm... lma rsanya x jnguk awk whai mr.blog...
lma x bercerita kt awk kann mr.blog... heee...
urmmm... skarg.. alhamdulillah... suma berjalan lancar...
study, hdop dkt sp, kwn2... suma ok...
bru2 ni ada buat part time istana...
1st time tao msok istana anak bukit aloq staq... hehhe...
smpat laa snap pic replika kek sultan kedah.. heee...


welllllll... serba kekuningan melambangkan kawasan istana ok.. kih3...
dari kiri... me, yana, atin, kiela, mai n pikah...
pengalaman bru... dpt msok istana... prepare food untuk vvip tuanku...
alhamdulillah... rezeki...

urmmm... sejak2 nihh... slalu jaa tdoq lewattt...
see... skarang da dkt pkui 2...
mta still ok... 
hurmmm... sbenarnya...
hari2... x pernah berhenti...
aku memikirkan nasib...
sangat jelas takdir hanya Allah yg tentukan...
tapi... Allah takkan ubah nasib seseorang itu,
melainkan hambanyanya sendri yg mngubahnya...
hurmmm... aku berusaha... sebaik mgkin...
sngt2 mencuba untuk tepis suma yg negatif yg bermain dlm fikiran ni...
macam2... itu.. ini... segalanya...
pusing... pening... x heran uban bnyk kt kpala...
aku tawuuu.. suma mnusia pnya msalah...
dan stiap masalah ada jlannya...
jadi, aku kna kuat.. kuat untuk tempuh apa yang bakal mendatang...
klo ada yg bagi sokongan sekeliling aku..
knapa aku x bole kuat sedangkan mereka selalu mendorong...
aku x naak siakan sesiapa pun...
malah diri sendri...
masalah bukan penghalang untuk kta senyum... =)


No comments: